NAH Tafeltenniscompetitie

Een grote dank aan Tafeltennisvereniging Bergeijk en Johan Larmit voor de uitstekende organisatie en begeleiding van deze mooie activiteit.

Het was fantastisch om te zien hoe deelnemers met NAH (Parkinson en CVA) vol enthousiasme de strijd met elkaar aangingen tijdens een gezellige en sportieve tafeltenniscompetitie.

De inzet, het plezier en de sportiviteit spatten ervan af!

Samen bewegen, elkaar ontmoeten en genieten van sport: daar draait het om.

Hopelijk is dit het begin van een mooie traditie en kunnen we in de toekomst nog vaker zulke inspirerende sportieve ochtenden organiseren.